ghjgjghj

Pantheon X – Jednostavan način postavljanja autorizacije

Pantheon ERP X kao poslovni softver predstavlja veoma jednostavno ali moćno rešenje. Uz svega par klikova obavićete posao za koji vam je ranije trebalo i više sati. Ovaj tekst upravo zato i pišem, da bih vam pokazao koliko je Pantheon ERP jednostavan za korišćenje i da vas upoznam sa nekim od osnovnih funkcija samog programa.

Razmišljao sam o tome koja je to funkcija u Pantheonu koju bi trebali da znaju svi administratori, i ono što je po mom mišljenju prva i najbitinija stvar koju svaki administrator mora da zna  je to da svaki radnik koji koristi Pantheon treba da ima svoj korisnički nalog i dodeljen nivo pristupa-Autorizaciju. Zbog toga ću u ovom tekstu pisti o autorizaciji u Pantheon –u  X.

Pri implementaciji Pantheon X ERP rešenja bitno je obratiti pažnju na broj korisnika samog sistema. U tom smislu preporučujem da svaki korisnik ima svoje korisničko ime, kako bi u svakom trenutku znali ko je načinio određenu promenu. Takođe, neophodno je da glavni administrator dodeli određeni nivo pristupa svakom pojedinačnom korisniku. Na taj način mogu se izbeći potencijalno veliki problemi.

 Evo kratkog uputstva kako jednostavno možete postaviti nivo pristupa u Pantheonu X:

 

  1. Kliknite na Administratorsku konzolu
  2. Zatim izaberite opciju Autorizacija – tu možete izabrati po kojem kriterijum želite da dodelite autorizaciju.
  3. Mi smo u trećem koraku izabrali Vrste dokumenata (u ovom primeru ćemo ukinuti mogućnost brisanja dokumenata). Naravno, vi možete dodeliti pristup i po drugim kriterijumima, a ne samo po vrsti dokumenta(npr. po funkcionalnostima).

Pantheon x ERP- podešavanje autorizacije

4.   Zatim ćemo izabrati određeni dokument za koji želimo da dodelimo autorizaciju. U našem slučaju to je Veleprodaja. Tu takođe možemo birati i druge vrste dokumenata.

Pantheon ERP - autorizacija po vrsti dokumenta

5.   Zatim za određenog korisnika biramo autorizaciju. Autorizaciju dodeljujete odnosno oduzimate tako što štiklirate ili odštiklirate određeno polje( mi smo ukinuli mogućnost brisanja dokumenata za prvog korisnika – Administratora). Takođe, moguće je dodeliti istu autorizaciju za veći broj korisniko od jednom, tako što ćemo držati shift ili ctrl do štikliramo autorizacije.

Pantheon x - autorizacija

Nakon što smo sve gore navedeo obavili neophodno je da se odjavimo iz Pantheona i opet prijavimo kako bi izvršene promene postale aktivne. Na ovaj način smo onemogućili korisniku – Administratoru da briše dokumente iz grupe Veleprodaja.

Nadam se da vam je tekst bio od koristi, a ako vas zanima neka druga funkcionalnost Pantheona slobodno mi se obratite kroz kontakt formu ili komentare ispod, a ja ću temu koja vas interesuje obraditi kroz tekst kao što je ovaj.

Ukoliko imate neko pitanje, ili nedoumice vezane za Pantheon X slobodno nas kontaktirajte kroz kontak formu koja se nalazi ispod.

[easy_contact_forms fid=2]

Share this:
Facebook Twitter Linkedin

This Post Has 0 Comments

Leave A Reply