ghjgjghj

Uštedite vreme i unapredite poslovanje pomoću automatizacije u Pantheon-u

Automatizacija pomoći Pantheon ERP-aKažu vreme je novac. Verujem da će se većina složiti sa ovom izrekom.

Vreme zaista jeste jedan od najskupljih resursa današnjice.

Toga su takođe svesni ljudi zaduženi za razvoj Pantheon poslovnog softvera i zbog toga su odlučili da vam pomognu i uštede vam dosta vremena.

Međutim kako uštedeti na vremenu?

Automatizacija – reč koja će obeležiti 21. vek. Oni koji ne automatizuju sve što je moguće automatizovati vremenom će postajati sve ranjiviji i na kraju će biti osuđeni na propast.

Zato je upravo automatizacija jedan od glavnih fokusa kada je reč o razvoju Pantheon poslovnog softvera.

U ovom tekstu pokazaću vam jednu od funkcija kojom Pantheon pomaže svojim korisnicima i olakšava im svakodnevno poslovanje.

 

Periodično fakturisanje:

 

Ova funkcija najbolju primenu će naći kod preduzeća koja se bave pružanjem različitih usluga.

Međutim bez obzira na to kojim se poslovima bavite, ukoliko imate neke klijente kojima fakturišete iste iznose svakog meseca ova funkcionalnost može biti od koristi. Bilo da se radi o naplati rente, vršenju neke usluge ili nekog drugog posla periodično fakturisanje će ubrzait proces izdavanja faktura.

Pored izdavanja faktura ova funkcija nam nudi i mogućnost da npr. ulazni račun za zakup prostora program automatski kreira svakog meseca. Ovo je dobra funkcija ukoliko imamo obavezu mesečnog plaćanja najma ili neke druge usluge.

Fakutru pomoću ove funkcije moguće je kreirati u nekoliko koraka:

  1. Iz linije glavnog menija izabreremo Roba –> Periodično fakturisanje –> 3P0 – Periodično fakturisanje

Pokretanje periodičnog fakturisanja u Pantheon poslovnom softveru

2. Nakon toga otvara se prozor 3P0 Periodično fakturisanje.

Kliknite na sliku da biste je uvećali:

kreiranje periodične fakture kroz 3po

U gornju tabelu koja se zove PERIODIKA upisujemo Subjekta odnosno naziv firme za koju želimo da kreiramo periodničnu fakuturu, datum zaključivanja ugovora, trajanje ugovora, tip dokumenta koji želimo da kreiramo i druge potrebne podatke. U tabelu koja se nalazi ispod upisujemo Ident odnosno proizvod ili usluge koju fakturišemo klijentu, količinu, cenu, rabate…. Što se određivanje cene tiče imamo tri mogućnosti:

A) Upisivanje cena direktno u polje cena u tabeli Pozicije

B) Druga mogućnost je da se cena povlači iz ranije definisanog cenovnika za konkretnog klijenta. Ceovnik za klijenta možemo definisati tako što kliknemo na opciju subjekti a zatim sa leve strane izaberemo Ugovoreni cenovnik.  Ovde možemo unositi cene u eurima, koje će se na osnovu srednjeg kursa preračunavati u dinare.

Kliknite na sliku da biste je uvećali:

ugovoreni cenovnik za periodično faktureisanje

C) Ako ne unesemo cenu ni na jedan od prethodna dva načina, cene će se povlačiti iz redovnih cenovnika.

3. Zatim u gornjem desnom uglu izaberemo opciju kreiranje.

postupak kreiranja fakture u 3po

Ovde unosimo period na koji se odnosi faktura. Takođe možemo da navedemo za koje klijente želimo da kreiramo fakturu. Ako ovo polje ostavimo prazno faktura će biti kreirana za sve klijente iz tabele Periodika.

Klikom na dugme kreiranje napravićemo račun (u našem slučaju samo za firmu KG Group)

Kreirane računa zatim možemo da vidimo u Roba –> izdavanje –> Dokumenti –> 36V (naravno ovo zavisi od toga koji dokumen ste izabrali kao željeni u tabeli Periodika, u našem slučaju je to 36V).

Svakog sledećeg meseca (ili nekog drugog perioda) izdavanje računa za sve klijente svodiće se na jedan klik. Naravno i tada možete uneti izmene ukoliko za tim postoji potreba.

Tabelu funkcionalnosti Pantheon ERP sistema po licencama pogledajte putem ovog linka.

Ukoliko imate problem koji želite da rešite pomoću poslovnog softvera, a niste sigurni da li Pantheon nudi rešenje, opišite problem u kontakt formi koja se nalazi ispod teksta a mi ćemo vam odgovoriti.

 

 

Share this:
Facebook Twitter Linkedin

This Post Has 0 Comments

Leave A Reply