ghjgjghj

Zašto Office 365?

O365_2

Da li je ovo pitanje koje sebi postavljate svaki put kada neko pomene Office 365? Potrudićemo se da na to pitanje damo razumljiv odgovor i da vam približimo ceo koncept ovog rešenja. Naime, povećana potreba poslovnih korisnika za mobilnošću, kao i za korišćenjem više uređaja za poslovne aplikacije (PC, mobilni, tablet), doprinelo je tome da podaci i dokumenta stoje na različitim mestima i da svaki put moraju biti kopirani, poslati elektronskom poštom ili na drugi način preuzeti da bi se na njima nešto radilo. A tek kada se tome doda rad sa kolegama ili saradnicima, bez obzira da li se radilo o deljenju dokumenata, korespondenciji ili komunikaciji preko servisa za konferenciju, onda to dovodi do jedne šume aplikacija, softvera, podataka snimljenih na različitim mestima i uređajima. Upravo Office 365 rešava ovaj problem, bez obzira sa kog uređaja pristupate svojim imejlovima, eksel tabelama ili vord dokumentima, oni se uvek nalaze na jednom mestu, uvek je to poslednja verzija na kojoj ste radili i uvek su vam dostupni, bez obzira gde se fizički nalazite.

Office aplikacije bilo kada i bilo gde

Sve standardne Office aplikacije koje ste do sada koristili: Excel, Word, Power Point, Outlook… koristite i dalje, uz razliku da više ne zavisite od uređaja na kome ih koristite i mesta na kome se nalazite, jer se sav vaš rad nalazi na “oblaku”. Svaka promena koju napravite u recimo Word dokumentu, je istog trenutka sačuvana i zatim dostupna i sa vašeg mobilnog telefona ili tableta.

Dodatni alati

Pored klasičnih aplikacija koje ste do sada koristili poput Word-a, Excel-a, Outllook-a i Powerpoint-a, Office 365 omogućuje i neke dodatne funkcionalnosti, kao što su deljnje kalendara sa saradnicima, video konferencija, zajednički rad na dokumentima u realnom vremenu…

Online prostor za skladištenje podataka

Jedan od problema koji se često javlja kod korišćenja klasičnih poslovnih aplikacija je nedostatak slobodnog prostora na hard disku računara. Pored ovoga čest problem je i slanje velikih dokumenata saradnicima, jer najčešće email sandučići imaju limite u pogledu veličine fajla koji mogu da prime. Kroz Office 365 rešavate oba problema jednim rešenjem, jer svaki Office 365 korisnik raspolaže sa prostorom od 1TB, koji se osim za skladištenje dokumenata može koristiti i za njihovo deljenje.

Jednostavnost upravljanja korisničkim nalozima

Za otvaranje korisničkih naloga i njihovo administriranje nisu potrebna napredna tehnička znanja. Sve se jednostavno postavlja i podešava u nekoliko koraka, kroz koje vas navodi uputstvo, korak po korak.