ghjgjghj

Pantheon ERP: Transformacija računovodstva

Rad u računovodstvu danas je nezamisliv bez adekvatnog softvera. Na tržištu postoje brojni softveri za knjigovodstvo ali se samo pojedini izdvajaju po kvalitetu i broju dostupnih funkcija.

U ovom tekstu želim da vam predstavim neke od najvećih prednosti Pantheon ERP softvera i njegovog modula namenjenog računovodstvu. U tekstu neću ulaziti u detalje, ali svaku od navedenih opcija detaljno ću objasniti u narednim tekstovima.

Povezanost računovodstvenog servisa i klijenta na istu bazu:

 

Ukoliko vaš klijent koristi Pantheon hosting vaš posao biće značajno olakšan. Imaćete pristup podacima koje je on već uneo i neće biti potrebe za ponovnim unosom. Da biste proknjižili dokument sve što treba da uradite je da se povežete na bazu klijenta i da pokrenete automatsko knjiženje. Pored uštede vremena korišćenjem zajedničke baze smanjuje se mogućnost greške pri unosu podataka.


Pantheon trenutno ima preko 50.000 korisnika.


pantheon u oblaku za računovođe

Automatsko knjiženje:

 

Svakodnevni rad sa velikim brojem klijenata zna da bude naporan, i oduzima dosta vremena. Automatizacijom nekih rutinskih aktivnosti možemo značajno ubrzati rad i uštedeti na vremenu. Upravo je to svrha funkcionalnosti Automatsko knjiženje.

Automatsko knjiženje zamišljeno je kao opcija koja bi pre svega pomogla računovođama da brže obave svoj posao. Naravno, da biste mogli da izvršite automatsko knjiženje neophodno je da imate predefinisanu matricu odnosno podešena pravila na osnovu kojih se vrši knjiženje. Ukoliko se sve podesi na odgovarajući način knjiženje dokumenta svodi se na jedan klik. Procenjuje se da je oko 97% knjiženja moguće automatizovati i na taj način unaprediti efikasnost računovodstva.

Takođe moguće je otići i korak dalje, i u potpunosti automatizovati proces knjiženja. To postižemo zakazivanjem knjiženja. Na primer možemo postaviti zadatak da se u 1 sat posle ponoći proknjiže svi neproknjiženi dokumenti. Ukoliko ipak dođe do neke greške pri zakazanom knjiženju obaveštenje će stići na mail odgovornog računovođe. Na isti način možete zakazati i računovodstvenu kontrolu, a izveštaj o mogućim greškama u knjiženjima stićiće vam na mail.

Pristup javnim bazama podataka:

 

Jedna od osnovnih ideja na kojima se temelji razvoj Pantheon ERP rešenja je podizanje efikasnosti i produktivnosti kompanija. Svakako jedan od načina da se to postigne je integracija softvera sa svim dostupnim javnim bazama podataka.

Uvoz deviznih kurseva:

Jedan od poslova koji svakodnevno morate da obavite jeste uvoz deviznih kurseva. Uz pomoć Pantheona i njegove povezanosti sa Narodnom Bankom Srbije uvoz deviznih kurseva svodi se na par klikova. Moguće je čak podesiti automatski zadataka koji bi podrazumevao automatski uvoz deviznih kurseva pri logovanju u Pantheon.

Otvaranje novog subjekta:

Pantheon je povezan i sa APR-om. To čini otvaranje novog kupca ili dobavljača u programu jednostavnim i brzim poslom. Pored toga smanjuje se mogućnost pogrešnog unosa podataka što je česta pojava kod otvaranja novih subjekata (kupaca i dobavljača). Sve što treba da uradite je da unesete PIB ili naziv firme u odgovarajuće polje i podaci će se automatski prepisati u Pantheon.

Elektronska poreska prijava: brzo i jednostavno:

Portal poreske uprave zahteva elektronski unos podataka u određenom formatu. Pantheon omogućava uvoz tih podataka u zahtevanom formatu.

Primer uvoza PDV-a na portal poreske uprave:

Proces je veoma jednostavan. Sve što treba da uradite je da obračunate PDV, izvezete podatke iz Pantheon-a u XML formatu, a zatim ih uvezete na portal Poreske uprave.  Postupak je jednako jednostavan i za uvoz završih računa na sajt APR-a.

Uvoz podataka iz drugog softvera:

 

S obzirnom na to da na tržištu postoji veliki broj ponuđača poslovnog softvera neophodno je omogućiti jednostavan način razmene podataka sa drugim softverima. Uvoz podataka iz drugih softvera obavlja se u nekoliko koraka. Klijent računovodstvenom servisu dostavi podatke u Excel tabeli, a računovođa iste uveze.

Kontolne table – Brzi pregled poslovanja:

 

Kontrolne table prikazuju ključne poslovne indikatore. Pantheon dolazi sa 22 predefinisane kontrolne table i stalno uvodi nove, a korisnici mogu jednostavno da naprave table koje odgovaraju njihovim potrebama. Kontrolne table mogu biti podjednako korisne i za računovodstvene servise i za rukovodioce firme. Ukoliko pored klasičnih knjigovodstvenih usluga obavljate i neke iz oblasti savetovanja, kontrolne table mogle bi značajno da ubrzaju vaš rad.

Pojedine kontrolne table su povezane sa Google Mapama, što nam pruža mogućnost da npr. izvršimo analizu prodaje po regionima, gradovima i to vidimo grafički prikazano na mapi.

DMS u okviru Pantheona:

 

Upravljanje dokumentacijom je od suštinskog značaja za svaku firmu, a posebno za računovodstvene servise. Pravilan rad u računovodstvu zasniva se na verodostojnim dokumentima.

Sistemi za uprvljanje elektronskim dokumentima prisutni su na našem tržištu već dugi niz godina.

U novoj verziji Pantheona unapređen je Document Management System koji je treba da olakša upravljanje dokumentacijom posebno između računovodstvenih servisa i njihovih klijenata. Pantheon sistem za upravljanje dokumentacijom omogućava vam da skenirate, pratite tok dokumentacije i potpisujete dokumenta.

Postoji veliki broj dodatnih funkcionalnost, a u ovom tekstu sam vam pokazao nekoliko najbitnijih. U narednim tekstovima detaljno ću vam predstaviti konkretne funkcije i kako ih možete izvršiti u programu.

Share this:
Facebook Twitter Linkedin

This Post Has 0 Comments

Leave A Reply